Tactici si metode pentru acord in negociere
Preț: 32,70 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor: Pascal Py
ISBN: 978-973-722-289-3
Editura: RENTROP&STRATON
Anul publicării: 2008
Ediția: 2
Pagini: 164
Format: 14x20
Categoria: Relatii Publice, Marketing, Publicitate
DESCRIERE
"Pricing Power" reprezinta capacitatea unei persoane sau a unei firme de a-si putea determina clientii sa-i accepte pretul stabilit.Daca ar fi sa judecam prin prisma tarifelor afisate de diversii producatori de automobile, pentru un Ferrari, acesta este mult deasupra celui al unui Peugeot; pretul de Peugeot este mult mai mare fata de al unui Fiat, care, la randul sau, are un "Pricing power" mult superior de un Hyundai..
Autorul, in aceastra a doua editie , amplu completata, ne furnizeaza numeroase tehnici si trucuri, pe care el le preda la cursurile sale de formare. De asemenea, isi invita cititorul sa-si dezvolte nivelul de "Pricing power", invatand urmatoarele:
-sa-si protejeze si sa-si argumenteze pretul, lavanzare ;
-sa stie cand, cum si ce pret sa anunte, pentru a-i fi acceptat ;
-sa depaseasca obiectia "este prea scump!" ;
-sa reziste presiunii exercitate de clientul care solicita o reducere ;
-sa-si poata face acceptat pretul propus, chiar si de cei mai recalcitranti clienti .
Autorul, in aceastra a doua editie , amplu completata, ne furnizeaza numeroase tehnici si trucuri, pe care el le preda la cursurile sale de formare. De asemenea, isi invita cititorul sa-si dezvolte nivelul de "Pricing power", invatand urmatoarele:
-sa-si protejeze si sa-si argumenteze pretul, lavanzare ;
-sa stie cand, cum si ce pret sa anunte, pentru a-i fi acceptat ;
-sa depaseasca obiectia "este prea scump!" ;
-sa reziste presiunii exercitate de clientul care solicita o reducere ;
-sa-si poata face acceptat pretul propus, chiar si de cei mai recalcitranti clienti .
Cărţi noi
-- 35,00 RON
- 35,00 RON
- 35,00 RON
Promoţii
-- 59,50 RONPRP: 70,00 RON (-15%)
RECENZII