Psihologia marketingului si a comunicarii
Preț: 28,00 RON
Disponibilitate: stoc lichidat
ISBN: 973-7694-20-1
Editura: Irecson
Anul publicării: 2007
Pagini: 270
Format: 18x25
Categoria: Relatii Publice, Marketing, Publicitate
DESCRIERE
Cu o impresionanta incarcatura inovatoare, volumul abordeaza tema competivitatii psihologice a produsului/serviciului si implicatiile practice pentru activitatea intrerinderilor. Autorul propune noi teorii ce modifica optica asupra unor concepte consolidate in cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfactie a clientului sau cel de comportament al cumparatorului.
Cărţi noi
-- 18,00 RONPRP: 24,00 RON (-25%)
- 22,50 RONPRP: 30,00 RON (-25%)
- 18,75 RONPRP: 25,00 RON (-25%)
Promoţii
-- 33,92 RONPRP: 39,90 RON (-14,99%)
- 34,20 RONPRP: 38,00 RON (-10%)
- 31,50 RONPRP: 35,00 RON (-10%)
RECENZII