Principiile unei afaceri-star ( Editura: Act si Politon, Autor: Richard Koch ISBN 9786068739403 )

Preț: 32,00 RON
Disponibilitate: nu mai face parte din ofertă
Autor: Richard Koch
ISBN: 978-606-8739-40-3
Editura: ACT si Politon
Anul publicării: 2016
Pagini: 270
Format: 13x20
Categoria: Relatii Publice, Marketing, Publicitate
DESCRIERE
Cartea de fata este ajutorul pe care autorul il ofera tuturor acelora care isi doresc sa-i urmeze exemplul. Ai un avantaj daca stii precis ce cauti -spune el. A codificat cunostintele dobandite de pe urma cautarii campaniilor-star, de pe urma faptului ca uneori le-am gasit si alteori nu. Cred ca acum stiu cum sa pun problema. Si am asternut totul pe hartie, pentru ca tu sa poti sa-ti creezi propriul star.
Ce este o companie-star? Este o companie cu o crestere rapida si serioasa, infiintata sau cumparata de un antreprenor vizionar, care stie sa descopere gaura din piata sau piata din gaura, si mai ales, stie sa-si aleaga oamenii cu care sa lucreze. Pentru ca autorul e de parere ca intr-o companie-star nu exista niciodata o singura persoana esentiala. Cu exceptia companiilor mici, care constituie vehicului personal al fondatorului si raman aici, caracterul unei companii nu deriva de pe urma unui om sau a doi oameni, ci a interactiunilor dintre primii angajati, in general prima duzina sau multime de oameni. Toti acesti primi angajati sunt cu adevarat antreprenori. Antreprenorul singuratic e un mit. Antreprenorul cu multe capete e real.
Cărţi noi
-- 21,25 RON25,00 RON (-15%)
- 40,80 RON48,00 RON (-15%)
- 55,25 RON65,00 RON (-15%)
Promoţii
-- 21,25 RON25,00 RON (-15%)
- 40,80 RON48,00 RON (-15%)
- 55,25 RON65,00 RON (-15%)
RECENZII