Books Outlet

Principiile unei afaceri-star ( Editura: Act si Politon, Autor: Richard Koch ISBN 978-606-8739-40-3 )

Principiile unei afaceri-star ( Editura: Act si Politon, Autor: Richard Koch ISBN 978-606-8739-40-3 )
Preț: 32,00 RON
Disponibilitate: nu mai face parte din ofertă
ISBN: 978-606-8739-40-3
Anul publicării: 2016
Pagini: 270
Format: 13x20

DESCRIERE

Cartea de fata este ajutorul pe care autorul il ofera tuturor acelora care isi doresc sa-i urmeze exemplul. Ai un avantaj daca stii precis ce cauti -spune el. A codificat cunostintele dobandite de pe urma cautarii campaniilor-star, de pe urma faptului ca uneori le-am gasit si alteori nu. Cred ca acum stiu cum sa pun problema. Si am asternut totul pe hartie, pentru ca tu sa poti sa-ti creezi propriul star.
Ce este o companie-star? Este o companie cu o crestere rapida si serioasa, infiintata sau cumparata de un antreprenor vizionar, care stie sa descopere gaura din piata sau piata din gaura, si mai ales, stie sa-si aleaga oamenii cu care sa lucreze. Pentru ca autorul e de parere ca intr-o companie-star nu exista niciodata o singura persoana esentiala. Cu exceptia companiilor mici, care constituie vehicului personal al fondatorului si raman aici, caracterul unei companii nu deriva de pe urma unui om sau a doi oameni, ci a interactiunilor dintre primii angajati, in general prima duzina sau multime de oameni. Toti acesti primi angajati sunt cu adevarat antreprenori. Antreprenorul singuratic e un mit. Antreprenorul cu multe capete e real.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0838 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.