Books Outlet

Mass-media, comunicare. Manipularea prin informatie

Preț: 10,50 RON
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
ISBN: 973-636-031-8
Editura:
Anul publicării: 2002
Pagini: 208
Coperta: 13 X 20
Categoria: Comunicare

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Agentii de publicitate incearca sa creeze o perceptie a nevoii, sugerand metode cu succes potential. Nevoia este un concept care poate fi manipulat pentru profit. Mijloacele de informare in masa stimuleaza tipare pe termen scurt care pot afecta in mod grav o intreaga societate.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0497 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.