Creativitatea in publicitate
Preț: 39,90 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor: Pat Fallon,Fred Senn
ISBN: 978-973-571-747-6
Editura: All
Anul publicării: 2008
Pagini: 205
Format: 15x24
Categoria: Relatii Publice, Marketing, Publicitate
DESCRIERE
Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor.In aceasta carte,Pat Fallon si Fred Senn argumenteaza ca,indiferent de schimbarile ce au loc pe piata,creativitatea va continua sa joace un rol crucial.Autorii afirma ca organizatiile au mai multe rezerve interne de creativitate decat isi pot imagina,insa,fie nu le lasa sa se manifeste,fie le canalizeaza intr-o directie necorespunzatoare.
Cum pot fi evitate astfel de erori?Avand 25 dde ani de experienta in marketing si publicitate,autorii ne dau urmatorul sfat:incercati sa identificati o problema fundamentala a afacerii si apoi cautati cu meticulozitate sa patrundeti in esenta acesteia,fapt care va va permite sa gasiti solutii spectaculoase.
Autorii insista asupra faptului ca succesul unei reclame nu depinde neaparat de dimensiunea fondurilor cheltuite,deoarece valoarea ideilor nu depinde de marimea bugetului.
Cum pot fi evitate astfel de erori?Avand 25 dde ani de experienta in marketing si publicitate,autorii ne dau urmatorul sfat:incercati sa identificati o problema fundamentala a afacerii si apoi cautati cu meticulozitate sa patrundeti in esenta acesteia,fapt care va va permite sa gasiti solutii spectaculoase.
Autorii insista asupra faptului ca succesul unei reclame nu depinde neaparat de dimensiunea fondurilor cheltuite,deoarece valoarea ideilor nu depinde de marimea bugetului.
Cărţi noi
-- 35,00 RON
- 35,00 RON
- 35,00 RON
Promoţii
-- 59,50 RONPRP: 70,00 RON (-15%)
RECENZII