Books Outlet

Creativitatea in publicitate

Preț: 39,90 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 978-973-571-747-6
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 205
Format: 15x24

DESCRIERE

Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor.In aceasta carte,Pat Fallon si Fred Senn argumenteaza ca,indiferent de schimbarile ce au loc pe piata,creativitatea va continua sa joace un rol crucial.Autorii afirma ca organizatiile au mai multe rezerve interne de creativitate decat isi pot imagina,insa,fie nu le lasa sa se manifeste,fie le canalizeaza intr-o directie necorespunzatoare.
Cum pot fi evitate astfel de erori?Avand 25 dde ani de experienta in marketing si publicitate,autorii ne dau urmatorul sfat:incercati sa identificati o problema fundamentala a afacerii si apoi cautati cu meticulozitate sa patrundeti in esenta acesteia,fapt care va va permite sa gasiti solutii spectaculoase.
Autorii insista asupra faptului ca succesul unei reclame nu depinde neaparat de dimensiunea fondurilor cheltuite,deoarece valoarea ideilor nu depinde de marimea bugetului.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0505 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.