150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica
Preț: 24,95 RON
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Sebastien Bohler
ISBN: 978-973-46-1327-4
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2009
Pagini: 247
Format: 13x20
Categoria: Psihologie Practica
DESCRIERE
Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele "retete de succes" nu sunt de multe ori decat tentative de manipulare a telespectatorului, radio-scultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente are analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelro noastre.
Cărţi noi
-- 59,90 RON
- 34,00 RONPRP: 40,00 RON (-15%)
- 34,00 RONPRP: 40,00 RON (-15%)
Promoţii
-- 28,90 RONPRP: 34,00 RON (-15%)
- 40,80 RONPRP: 48,00 RON (-15%)
- 39,10 RONPRP: 46,00 RON (-15%)
RECENZII