Books Outlet

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica

Preț: 24,95 RON
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
ISBN: 978-973-46-1327-4
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 247
Format: 13x20

DESCRIERE

Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele "retete de succes" nu sunt de multe ori decat tentative de manipulare a telespectatorului, radio-scultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente are analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelro noastre.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.6785 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.